Katso tästä 1.12.2021 pidetyn webinaarimme tallenne. Webinaarin agenda:
Case SOK: Sari Ristaniemi S-ryhmän marketkaupan ketjuohjauksesta kertoo, miten S-ryhmä paransi laatupalauteprosessiaan. Projektissa prosessi uudelleen muotoiltiin sekä toteutettiin uudenlainen käyttöliittymä ja sovellus, joiden ansiosta asiakaspalvelija voi keskittyä entistä enemmän asiakkaaseen ja laadunhallintaan. Tuloksena on tehostunut laatupalautteen käsittely, parempi työn tuottavuus ja parantunut työntekijäkokemus.
Aitomationin Pekka Sahlsten kertoo miten Microsoft Power Platform ja low-code -kehittämisellä voidaan tehostaa toiminnan kehittämistä tilanteissa, missä pääjärjestelmät syystä tai toisesta – usein hyvästäkin – ovat ketteryyden hidasteena. Lopuksi vielä yhteenvetona, miten Microsoft Power Platform mahdollistaa paremmat business-caset.